648 Obchodně technické služby
K úspěšnému prodeji neoddělitelně patří řada služeb, které zákazník
od firmy očekává a které ovlivňují jeho spokojenost (nebo
nespokojenost) s výrobkem. Zařadíme sem např. poradenství, katalogy, zaškolování,
zapojení a instalace, doprava zboží k zákazníkovi, poprodejní záruční a
pozáruční servis, zajišťování náhradních dílů, reklamace, atd. Tyto
specifické činnosti mají charakter služeb a neposkytují je sami obchodní zástupci
(prodejci), ale specializovaný útvar
firmy, většinou nazývaný OTS -
obchodně technické služby. Pracovníci tohoto útvaru mají speciální
školení k poskytování uvedených služeb (servisní technici, poradci,
reklamační oddělení atd.).
předcházející strana
obsah
následující strana
test
© 2021 CEED doc.Ing. Jena Švarcová, Ph.D.